close

文章主題: 高明的情書 (聰明的人一定會發現..)(內附英文原文)

分類:愛情故事
2007/01/21 22:46

 高明的情書:        聰明的人一定會發現..

這是封很高明的情書,請一定要看完,很有意思的

從前有個男孩深愛一個女孩..但是女孩的媽媽反對..

並希望他們的愛情就此結束

於是男孩寫了一封情書給女孩...讓她知道他依然深愛著她........

but男孩知道信一定會被女孩的媽媽先拆閱...

所以他想到了一個辦法.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我對妳的深愛

The great love I said I have for you

已不再,並且發現我對妳的憎惡卻

is gone,and I find my dislike for you

與日俱增. 每當看著妳

increases every day. When I see you ,

我一點也不喜歡妳的長相

I do not even like the way you look,

我很想做的一件事就是

the one thing I want to do is to

瞧瞧別的女孩. 我從未想過要

look the other way.I never wanted to

娶妳為妻. 我們的最後一次約會

marry tou . Our last conversation

是那麼的無聊而且並未

was very dull and in no way has

讓我期待與妳的再次相會

made me anxious to see you again.

妳只想到妳自己

You think only of yourself.

如果我們結婚,我相信我一定會感受到

If we were married,I kmow that I would find


生活是如此地難過 , 而且沒有任何

life vrey difficult, and I would have no

和妳共同生活的愉悅,我想把我的心

pleasure in living with you. I have a heart

奉獻出 , 但這顆心可絕對不是

to give but it is not a heart

獻給妳 , 沒有人比妳更

I want to give to you. No one is more

愚蠢和自私 , 妳也絲毫不

demanding or selfish than you , and less

能關心我和幫助我

able to care for me and be of help to me.

我懇切地冀望妳瞭解

I sincerley want you to understand that

我句句發自肺腑 , 我相信妳能幫我個忙也就是

I speak the truth. You will do me a favor

如果你也認為該是分手的時候了,就別嘗試去

if you consider this the end. Do not try

求證我所說的這一切 , 妳的來信中充滿著

to answer this. Your letters are full of

令我意興索然的物事 , 妳了無

things that do not interest me. You have no

對我真摯的愛 . 別了!請相信我

true concern for me. Good-bye! Believe me,

我的心已不在妳身上.請別再當作

I do not care for you. Please do not think 

我依然是你的情人

I an still your living frined.
              

arrow
arrow
    全站熱搜

    tsgl384 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()